Hoi, donderdag komt mijn nieuwe pony aan en omdat ik eerst een paardje gehad heb had ik dus geen pony gerief. Nu heb ik een pony hoofdstel van HH gekocht heel simpel zwart en zou graag een mooie frontriem erop zetten. Nu in V vorm hebben ze niet veel in pony maat en nu had ik ergens in cob maat en redelijk mooie gevonden maar nu vroeg ik mij of dit niet et groot dan zou zijn omdat ik maar een pony hoofdstel heb. Het zou gaan om een pony van 1m47 normaal hoofdtype. Heb geen maten ofzo want heb het op het net gezien
Geplaatst: 31-03-09 20:22
Het zou geen probleem moeten zijn en prima moeten passen. Ik heb op het ponyhoofdstel van Silence frontriemen in maat full zitten en dat geeft ook geen problemen.
ok bedankt maar die mevrouw vertelde dat harry horse hoofdstellen vrij groot uit vielen maar je vind ergens echt een V frontriem in pony model want die van HH met kristal is ook alleen cob en full ma die was echt te groot
wboeken
Geplaatst: 31-03-09 22:03
Hai, Ik heb de frontriem van agradi en hij is echt erg mooi!!! Ik heb cob size voor een merrie van 1.55m en dat past prima. Ze heeft ook niet een heel groot hoofd.... Groet, Wendy