ghost en endurance

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

InekeH87

ghost en endurance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 09:45

ik heb de zoekfuncite al wel gebruikt maar ik wil toch nog even wat extra informatie.

Ik heb een ghost zadel met speciale pad etc. eronder. Ik wil hier in de toekomst wel endurance mee gaan rijden. Ik kan nu rustig een hele dag rijden en de ruggengraat is dan nog droog ook is ze niet gevoelig op haar rug dan. Ik weet dat een goed passend boomzadel beter is maar die is heel slecht te vinden en ik kan geen 2000 euro voor een wowzadel betalen.

Wie rijd er ook endurance met een ghost zadel en wat zijn je ervaringen hiermee ?

De bedoeling is om als ik echt wat meer endurance ga rijden dwz klasse 2 of 3 om dan wel een boomzadel op maat te laten maken. Ik ben nu dus al aan het sparen hiervoor. Ik zal zeker niet dit of volgend jaar een klasse 2 starten. Ik wil dit jaar 2 keer een klasse 1 rit rijden. Volgend jaar loopt mijn merrie met een veulen aan de voet. Het jaar daarna wil ik weer verder met klasse 1.

Troelaatje

Re: ghost en endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 17:12

misschien is het handig om dit topic in 'endurance' te zetten? denk dat ja daar meer aandacht voor je vraag krijgt. het is meer endurance-gericht.
succes!

InekeH87

Re: ghost en endurance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 18:26

ok misschien kan een moderator het dan voor mij verplaatsen ? Ik wist niet dat er een enuranceforum was.