Ik vond hem wel leuk passen bij mijn rode martingaal en rode springjasje, maar nu vraag ik me af, is dat niet een beetje sinterklaasachtig
? Aangezien het op een (vliegen)schimmel komt, of zouden jullie het juist leuk vinden?Groetjes
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
? Aangezien het op een (vliegen)schimmel komt, of zouden jullie het juist leuk vinden?
Heb je een foto? Ben eigenlijk wel erg benieuwd!
)
Ik wilde voor mijn witte appaloosa een rode deken kopen maar ik heb het niet gedaan omdat ik de Sinterklaasliejdes al weer in mijn achterhoof hoorde
Maar eigenlijk moet ik het ook gewoon doen! 
) vinden. Als jij het maar leuk vindt
succes! Menino schreef:ja idd, ik vind dat je eigenlijk gewoon moet wat je zelf leuk vindt
Boeie of wij het sinterklaas of niet (ik vind van niet overigens) vinden. Als jij het maar leuk vindt
Ik wil natuurlijk niet als clown komen en dat iedereen je na gaat kijken
Maar zover zal het niet komen denk ik. Moet me trouwens wel denken aan iemand die een setje had met heeel veel kleuren, die stond wel bekend als clown. Was eigelijk best grappig, maar ik denk dat die ruiter er niet zo blij mee was, want die meende echt dat die gewoon hét setje had.