hoi allemaal. ik krijg een deze dagen mijn nieuwe setje thuisgestuurt, en nu zitten er anky fleece bandages bij. ik zie meerdere mensen altijd onderlappen eronder doen, is dit altijd nodig, of kan je fleece bandages ook zonder onderlappen gebruiken. ik heb ook een set gewone (stal)bandages, en dat doe ik ook wel eens (ik gebruik ze niet vaak) zonder onderlappen. ik hoor t graag.
Bij mijn elastische doe ik er altijd wat onder. Als je een goedkoop alternatief zoekt voor onderlappen kun je ook een fleecesjaal kopen bij bijvoorbeeld de Wibra of Zeeman en die in stukken knippen. Heb ik jarenlang gedaan en is altijd goed gegaan.
Bij fleece bandages gebruik ik geen onderlappen, bij elastische wel. Ik heb nu bandages van de HH, die voor de helft fleece zijn en voor de helft elastisch. Erg handig en fijn in gebruik!
Thunderluck
Geplaatst: 24-03-09 21:34
Ik heb geen eens onderlappen Ik heb ook bandages die eerst fleece zijn en daarna elastisch die blijven echt goed zitten Ik heb ook wel alleen fleece maar ik gebruik die dingen niet zoveel Als je bij fleece bandages van die onderlappen eronder doet word het allemaal zo dik Lijkt het net of ze van die gipspootjes hebben
Ik heb altijd onderlappen, bandageer bijna altijd met fleece, en geen last van gipspootjes Als ze zo dik worden zijn je bandages misschien wat te lang, dan moet je er een stukje afknippen
Vind ik ook Lisa, ik heb een aantal bandages die half fleece half elastisch zijn. Das wel ideaal. Maar fleecebandages doe je al niet snel te strak en als je dan nog eens een laag er onder doet wordt het echt te warm!
Madelyn
Geplaatst: 25-03-09 11:14
furyke schreef:
Madelyn schreef:
ik heb eigenlijk nog nooit onderlappen gebruikt..
alleen bij fleece of ook bij elastische?
Ik heb alleen fleece bandages
enssa
Geplaatst: 25-03-09 14:40
bij fleece bandages kan het volgens mij wel zonder....