Voor mijn haflinger ga ik een longeersingel van harry's horse bestellen. (een van nylon met veel ringen) Nu is mijn vraag of iemand met een halfinger of fjord bijvoorbeeld ook deze singel heeft? Ik ben namelijk aan het twijfelen of ik Cob of Full moet nemen... de haflinger is ongeveer 1.48m. Iemand advies?
Ligt eerder aan de bouw van jou haflinger, want tegenwoordig heb je luxe en ouderwetse types. Ik had een keer de longeersingel van mijn vriendin gepast maat FULL en die paste mijn fjord niet (luxe gebouwd). Dus als je een bredere haflinger hebt zou ik voor de FULL gaan, heb je een slankere haflinger zou ik voor COB gaan.
Sammetje_
Geplaatst: 21-03-09 19:21
Ik heb een Full op mijn paard 1.65 en daar is hij wel groot op maar misschien ligt dat wel aan haarzelf. Ik heb de singel meestal tot het een naar strakste gaatje... dus Cob zou volgens mij ook niet verkeerd zijn
Heb ook een full op mijn haf, maar hij moet dan wel aan beide kanten op het strakste gaatje. Eventueel kun je er nog 1 of 2 gaatjes bijprikken, dus zou voor full gaan denk ik