Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.LinZZZZ schreef:Deze lag volgens hem als een van de besten en ik vond het een mooi zadel. Je gaat het dan toch van uit dat je een goed passend zadel hebt gekocht? Ik heb er ook niet zoveel kijk op.
Wat ik redelijk zou vinden bij het verkopen van een zadel wat vanaf het begin af aan niet goed past, is dat ze me mijn geld terug geven, desnoods €100 minder dan het aankoopbedrag. En dat ik lekker ergens anders een zadel ga halen. Ik kan net zo goed nieuw op internet kopen, want service heb je toch niet.
WilmaW schreef:Ik kan zook niet een goed oordeel geven en laat dat liever over aan zadelmakers.
Wat ik mij wel af vraag na jouw verhaal is....
Je hebt het zadel van achter op laten vullen maar als ik jouw verhaal lees word je naar voren geduwd in jouw zadel en dit had je eerst niet, dan lijkt mij dat de vulling juist van voren hoger moet wezen.
En als een zadel eerst niet schuift en later wel dan lijkt het mij toch echt dat of jouw pony is veranderd wat bespiering betreft of dat het zadel nog eens na gevuld moet worden.
Ik wil hier duidelijk bij zeggen dat ik er niet bij ben geweest en dat ik mijn oordeel alleen maar schrijf nav jouw verhaal.
Dat je hen andere zadel niet mooi vind.... ja een zadel is er ook niet om mooi te zijn maar om goed op te zitten en goed op je paard te liggen.
garny95 schreef:hij zal zich gaan verstoppen achter dat de rug is veranderd of dat jij dit zadel echt wilde hebben, zoiets hij verzint wel wat, ik ga al wat langer mee, probeer het maximale eruit te halen
verder is elke euroriding diamant anders omdat het al gevormd is naar een rug, dus je kan er niet 100% vanuit gaan dat een internet zadelpast, buiten dat als je geen zadelkennis hebt je nooit weet wat je koopt, daar moet je ook weer mazzel mee hebben...