Wintec boom maat

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

missylinsey

Wintec boom maat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 13:48

hallo, wie kan mij helpen??? :D

Ik heb een vzh wintec 2000 zadel met pro cair maat 17 inch. Ik heb hem nu te koop staan omdat hij niet past op mijn paard ze rug.

Ik heb het zadel geprobeert met een rode boom maat en dan ging die klapperen aan de achterkant en met een zwarte boommaat zat hij bij ze schoft goed en ging niet klapperen maar LAG DE ACHTERKANT van het zadel te ver naar achteren.
Dus het achterste punt van het zadel lag lager dan de voorkant bij de schoft.

Denken jullie dat dit zadel nu niet past? Of is dat op te lossen er dan een andere maat wintec boom in te doen.

Dit zijn de maten:

Geel - narrow (29cm)
Groen - medium/narrow (30cm)
Zwart - medium (31cm)
Blauw - medium/breed (32cm)
Rood - breed (33cm)
Wit - extra breed (34cm)

aslo

Re: Wintec boom maat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:42

Tja, je zou de blauwe nog kunnen proberen. Maar kan ook goed zij dat een Wintec gewoon niet geschikt is voor je paardje.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 23:57

Ja ik zou de blauwe nog wel proberen. Je zegt dat hij met de zwarte te ver naar achter lag, met een blauwe boom ligt hij dan iets lager aan de voorkant, dus misschien wel goed!
Succes :)

Aleashop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:36

Hoi missylinsey,
Hoe ziet de rug van het paard er uit? Hoe ziet de ruiter er uit? Hoe oud is het paard? Hoeveel wordt hij bereden? Hoe wordt hij bereden? Heeft hij reeds blessures gehad? Is het winter of zomer? Eisprong? Assymetrisch? enz, enz, ... dit zijn de vragen die wij ons stellen als we een zadel komen passen op de rug van het paard VOORALLEER we het verkopen.
Heeft jou verkoper dat dan niet gedaan? Anders moet je hem maar laten terugkomen tot het goed ligt.
Groetjes en succes