Ik rij met een Barefoot zadel,dat is vanwege mijn spieren en het zadel zit echt heerlijk.Alleen heb ik na een paar keer flink aan singelen geen kracht meer in mijn handen en het singelt echt heel moeilijk goed aan..Er moet ook altijd iemand tegen hangen aan de andere kant,maar over een paar weken ga ik alleen rijden hoe kan ik dat op lossen?
risky
Geplaatst: 12-03-09 20:02
-gewoon de singel vastmaken zoals je het wel kan -opstappen met een krukje -als je erop zit dan pas echt aansingelen zo kost het minder kracht en hoeft er niemand tegen te hangen
ps. ik had een katoenen singel en die kreeg ik ook moeilijk aangesingeld, heb nu een neopreen gekocht en dan singelt een heel stuk gemakkelijker aan (meer ruimte bij de gesp )
Dapnik
Geplaatst: 12-03-09 20:03
Probeer en vol elastische singel of met elastische uiteinden. Ik heb nu een vol elastische, en hoef alleen aan te singelen voordat ik opstap [met krukje]. Er handig aangezien ik niet zo groot ben en niet bij de singel kan als ik erop zit.
Laatst bijgewerkt door Dapnik op 12-03-09 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Probeer een westip singel, dan is strak en opnieuw aansingelen niet meer nodig En daarbij, dan glijd je zadel ook niet meer en kun je gewoon opstappen.