Gaat deze frontriem passen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MaartPaard

Gaat deze frontriem passen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 20:14

Hoi,,

Ik sta op het punt een frontriem te kopen via bokt. De frontriem heeft gewoon 1 lusje aan de zijkanten. Mijn huidige hoofdstel heeft alleen een gedeeld kopstuk. Dus de frontriem heeft 2 lusjes. Het is een rondgenaaid hoofdstel. Denken jullie dat je dan ook de keelriem bij het kopstuk gaat passen in 1 lusje?

Ik hoop da tjullie me kunnen helpen.

Groetjes,
Maartje

Anoniem

Re: Gaat deze frontriem passen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:15

meestal past het wel hoor !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:16

Bij mij wil dat wel :j en dan heb ik een frontriem met smalle lusjes

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 20:25

Oh nou dan ga ik het gewoon wagen denk ik.. Staat dat ook mooi? En hoe meet je dan wat de maat is van je frontriem? Want ik moet wel even mijn huidige opmeten zodat ik weet of ik deze kan nemen. Moet je dan tot het einde van het 2e lusje meten of tot het 1e lusje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:26

MaartPaard schreef:
Oh nou dan ga ik het gewoon wagen denk ik.. Staat dat ook mooi? En hoe meet je dan wat de maat is van je frontriem? Want ik moet wel even mijn huidige opmeten zodat ik weet of ik deze kan nemen. Moet je dan tot het einde van het 2e lusje meten of tot het 1e lusje?

ik meet ze eigenlijk nooit... als de frontriem die je gaat kopen full is en jou hoofdstel ook dan passen ze meestal wel...(zo denk ik er over) en wil je toch meten met lusjes meten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:28