Zadelboom max benz verbreden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

aafje87

Zadelboom max benz verbreden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 13:37

Weet iemand of dit een mogelijkheid is?
De boom begint voor mijn fjord te krap te worden en eigenlijk wil ik het zadel laten aanpassen.
Max benz zelf heb ik bijna 2 weken terug gemailt in het engels maar daar krijg ik geen reactie op.
En in duits een mail zenden is geen optie, mijn duits is bagger! :o (of iemand moet zo lief zijn om een berichtje in het duits in elkaar te draaien?)

aafje87

Re: Zadelboom max benz verbreden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 14:43

Heeft niemand een idee?

Micha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 21:41

De beste manier is om een importeur of dealer van dit merk voor de nederlandse markt te achterhalen en deze te contacten. Indien niet vindbaar dan toch maar een telefoontje of e-mail wagen aan de producent door een bekende die de taal beheerst (duits). Op deze wijze ben je er zeker van of het kan en als het uitgevoerd wordt je behoudt hebt van garantie.

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 12:03

Micha schreef:
De beste manier is om een importeur of dealer van dit merk voor de nederlandse markt te achterhalen en deze te contacten. Indien niet vindbaar dan toch maar een telefoontje of e-mail wagen aan de producent door een bekende die de taal beheerst (duits). Op deze wijze ben je er zeker van of het kan en als het uitgevoerd wordt je behoudt hebt van garantie.

Importeur/dealer in nederland is er niet(athans niet dat ik weet)