Waar stang en trens collecties Prestige/Stübben e.d. online?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Loezoe

Waar stang en trens collecties Prestige/Stübben e.d. online?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 12:51

Ik ben aan 't rondkijken voor een nieuw stang en trens hoofdstel. Mijn interesse gaat uit naar de merken Döbert, Schumacher, Stübben, Prestige en Passier.

Nu is mijn vraag waar ik deze collecties allemaal online kan bekijken? Ik heb al op de websites van deze merken gekeken, maar daar staan er vaak maar een paar op.

Het probleem is namelijk dat de meeste ruitershops waar ik tot nu toe ben geweest, er maar een paar hebben hangen, wat natuurlijk logisch is. Ik weet precies wat ik wil (platte brede neusriem, smalle riempjes ivm fijn hoofd paard en het liefst(hoeft niet persé) blinde sluitingen ) nu alleen nog het merk vinden dat heeft wat ik zoek.

Als iemand een hoofdstel van een merk weet dat aan deze omschrijving voldoet, dan hoor ik het ook graag!

PS: ik hoop dat dit hier goed staat, anders moet 'n mod 't maar ffies verplaatsen

Liselot

Re: Waar stang en trens collecties Prestige/Stübben e.d. online?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 12:57

Dobert kan je helemaal zelf samenstellen. kan je op de site uitzoeken, dan uitprinten en dan kan een dealer het voor je bestellen.

Brittje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:40

passier idem... kun je aanpassen en/samenstellen.

calevo.de heeft redelijk wat plaatjes erbij.
sattelmacher.com heeft er ook wat online staan + catalogus
anders boekjes aanvragen bij de diverse verzendhuizen.
bijv. loesdau.de
schochemoehle.net
krämer enz. enz

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 20:36

Drunens Ruiterhuis kan ook leveren bijv. :)
Ooteman ook

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 10:39

Passier zou ik niet bestellen, dan kan het maar zo zijn dat je een jaar verder bent voor je het hebt :j Döbert is er vaak wel met een maand, ik heb toevallig net voor 3 weken terug een Döbert trenshoofdstel helemaal naar mijn wensen besteld, hopelijk is die er dus aankomende week al :#
Döbert heeft volgens mij alleen geen platte neusriem, dat heeft Stübben dan weer wel maar daar vind ik de bakstukken altijd behoorlijk grof van.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 16:54

Idd, ik heb er eentje van Döbert en die heb ik helemaal zelf samengesteld.

Afbeelding

Brittje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 11:27

Sjuimpje schreef:
Passier zou ik niet bestellen, dan kan het maar zo zijn dat je een jaar verder bent voor je het hebt :j Döbert is er vaak wel met een maand, ik heb toevallig net voor 3 weken terug een Döbert trenshoofdstel helemaal naar mijn wensen besteld, hopelijk is die er dus aankomende week al :#
Döbert heeft volgens mij alleen geen platte neusriem, dat heeft Stübben dan weer wel maar daar vind ik de bakstukken altijd behoorlijk grof van.

Kennis heeft er minder dan een maand op een Passier gewacht... eigen samenstelling en voorkeur qua kleur... en dat is zeer recentelijk