Wat na full?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

moniekk

Wat na full?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 07:17

Ik heb een anky halster voor mijn haflinger waar ik erg blij mee ben want dat ding is gewoon perfect! Alleen is hij nu te klein en het is al een full.
Is er nog een maat groter in de anky collectie? want ik wil wel weer graag een anky halster voor hem hebben.. (daar mag hij dan ook meteen de rest van zn leven mee doen := )

Anoniem

Re: Wat na full?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 08:18

Nee die bestaan niet ;)

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 08:26

Nee, helaas niet, wilde ook een Anky halster, maar die gaat mijn paard echt niet passen. Ik heb nu Scapa, ook fijne halsters en die vallen heel ruim. Een van de weinige waar mijn paard een full van past..

sdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 08:28

Heb bij verschillende merken al gemerkt, dat de ene maat full, de andere niet is. Zelfs per merk zit er soms nog verschil in.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 08:29

ik heb voor tinker bij me op stal met een heel groot hoofd een halster van kieffer.
is ook een full,maar valt dus heel groot, houd zelfs nog 2 gaatjes over :D

ik neem altijd oude halster mee naar de ruitersportzaak en vergelijk die dan met nieuwe.
zit onderling inderdaad heel veel verschil in

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 08:38

Ik heb halsters gehad in maat Full die te klein zijn, en van een ander merk een grote COB die wel paste.
Verschilt erg per merk hoe ze vallen.

Wat ellepel zegt (oud halster meenemen om de maat te vergelijken) is een goede tip!
Als je geen goedpassend hoofdstel hebt, dan kan je ook altijd het hoofd nog meten, en dit vergelijken met de halsters.

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 18:14

bij de ruitershop hadden ze niet echt halsters in mijn haflingersmaat.. alleen 1 harry's horse van 17 euro
ik ben naar de boerenbond gegaan waar ik een halster heb gekocht van 10 euro die ook nog eens beter is afgewerkt dan de harry's horse :)

HerAndHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 18:17

extra-extra-extra-extra-full? :P

nee, grapje, volgensmij heb je wel extrafull, en extraextrafull

alleen weet ik niet of dat ook voor de Anky spullen geld.

ikbenmaureen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 22:01

Bij Welkoop hebben ze FullXL maar niet van Anky. Wel mooie afgewerkte halsters...