Nieuw zadel!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Nieuw zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-09 21:23

Hoi,

vandaag heb ik op Horse Expo mijn nieuwe zadel gekozen. Volgend weekend komen ze dit zadel passen bij mij

http://www.aleashop.be/details.asp?lang ... tID=540007

Ik heb erop gezeten en mensenlief, wat een zeteltje! Zo'n zetel! Het zit enorm zacht, heeft goed contact met het paard, mooi design. Kortom, ik ben verkocht :D Iemand die dit zadel al heeft toevallig?

Zo grappig, ik had altijd gezegd dat ik nooit boomloos ging gaan omdat ik ze zo lelijk vond, maar tegen zo'n goede zit kan niets tegenop...

Nu nog hopen dat het 100% past :D

Thunderluck

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:09

Ik heb niet zo'n zadel ik houd het wel op een dressuur zadel :P
Ik hoop ook voor je dat het goed past :D
Het lijkt me trouwens wel lekker zitten ;)
x
Laatst bijgewerkt door Thunderluck op 28-02-09 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:10

mooi zadel :j
Ik rij sinds kort op een western barefoot (arizona) Is ook een erg fijn zadel :-)

Succes met passen!!

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:41

chipieke schreef:
Hoi,

vandaag heb ik op Horse Expo mijn nieuwe zadel gekozen. Volgend weekend komen ze dit zadel passen bij mij

http://www.aleashop.be/details.asp?lang ... tID=540007

Ik heb erop gezeten en mensenlief, wat een zeteltje! Zo'n zetel! Het zit enorm zacht, heeft goed contact met het paard, mooi design. Kortom, ik ben verkocht :D Iemand die dit zadel al heeft toevallig?

Zo grappig, ik had altijd gezegd dat ik nooit boomloos ging gaan omdat ik ze zo lelijk vond, maar tegen zo'n goede zit kan niets tegenop...

Nu nog hopen dat het 100% past :D

Ja dat is ook een mooi boomloos!
Ik heb mij gisteren op horse expo laten verleiden tot het testen van barefootzadels..
die kan je blijkbaar een week gratis testen, ga ik dus absoluut doen.

Bij de aleashop heb ik mij uitgebreid laten informeren (vriendelijke mensen) over het prachtig bruine wintec VZ zadel!
Dat is zo mooi! Binnenkort eens een foontje plegen naar hen.
Ze bieden echt een goede service.. De vader (Denis Teirlinck) heeft mijn zadels onlangs komen controleren en echt deskundig advies gegeven, en nu kreeg ik zo'n goede info van zijn zoon.
Ik haal nergens anders een zadel meer.

Maar eerst nog ff sparen dus :)

Ik heb bij hen wel een Bareback pad gekocht, zo'n schaapgeval, kijk er naar uit om het eens te testen :D

En dan eindelijk gevonden: het boek van Hempfling over de verschillende paardentypes, nog geen kans gehad om er in te lezen spijtig genoeg ;)

Al bij al heel tevreden dus!