HAf beenbeschermers/zadeldekjes

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Wanderers

HAf beenbeschermers/zadeldekjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-09 14:46

Heb erg veel interresse voor de HAF artikelen, is me (ondanks twee dagen surfen gecombineert met live zoeken |o ) echter nog niet gelukt om dit materiaal in het echt te bekijken.

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de lange beenbeschermers en de zadeldekjes voor dressuur- en veelzijdigheidszadels van HAF?
Ben op zoek naar ademende spullen voor een D-pony, een KWpn'er en een Fries .. wil graag weten wát ik koop voordat ik een behoorlijk fors bedrag ga uitgeven :j

En weet iemand misschien waar in Friesland deze artikelen gewoon in de winkel liggen?

swatch

Re: HAf beenbeschermers/zadeldekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 15:06

ik heb de ademende beenbeschermers. Benen zijn echt beduidend minder warm/ zweterig als bij neopreen bijv. Heb toen heel enthousiast een dekje ervan gekocht, maar die vond ik veel te groot en te dik voor onder een dressuurzadel. De beenbeschermers zijn toch niet zo heel duur? Meen 35-40 euro voor de beschermers.

Wanderers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-09 15:35

Klopt :D , maar de dekjes zijn wel behoorlijk prijzig en bovendien hebben we het dan alles x 3 nodig .. als het voor de 1 goed is, 'moeten' de anderen het natuurlijk ook hebben ;)

Dacht overigens dat ik ergens gelezen had dat de dressuurdekjes zonder vulling zijn?
Misschien nieuw model :?
Maar de beenbeschermers bevallen dus wel goed .. bedankt voor je mening hierover, ben benieuwd naar meer ervaringen :)

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 15:40

Ik heb een HAF pad voor onder mijn westernzadel.
Dit bevalt goed want de pad schuift niet en mijn paard is onder de pad droog.
Hopelijk krijg je meer reactie s van mensen met een dressuur uitvoering. Maar ik wilde laten weten dat ik deze uitvoering fijn vind.

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 15:46

Ik heb toevallig n HAFpad te koop.
Heb em zelf gebruikt en heb hele goede ervaringen.
Materiaal droogt supersnel en is niet snel vies. De vorm verandert ook niet en nu ziet hij er nog als nieuw uit.

MOcht je interesse hebben:
http://i203.photobucket.com/albums/aa1/ ... paddaf.jpg

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 15:51

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 17:46

ik rijd af en toe op een fjord met een haf-pad onder vzh zadel. Dat beest kan ik zeiknat rijden, onder de pad is ze droog. Wel vind ik het dekje erg dik

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 23:38

Ik heb de HAF beenbeschermers. Bevallen prima! Met dekjes heb ik geen ervaring, sorry.
Beenbeschermers zijn ook zo droog. De binnenkant voelt heel zacht aan, en de buitenkant meer als een soort nylon..? Maar dan met gaatjes :)

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 08:15

Het is momenteel uitverkoop bij Blue Balance, oa de HAF dekjes en de beschermers.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 10:12

Ik heb het dressuurdek, de singel en de peesbeschermers. Ik ben groot fan :D

Wanderers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 18:15

Bedankt voor de reacties!

@Def: bedankt voor het aanbod, maar bedoel zelf het (dressuur)zadel model. Succes met de verkoop!

@Lenneke: súper tip .. na wat brainstormen ( en overleg ;)) waag ik de gok maar en heb het eea. besteld.
Ben enorm benieuwd .. spanneeeend!