ff een vraagje voor iemand anders- als een western zadel klappert tijdens het longeren, maar met rijden door t gewicht naar beneden word gedrukt, en verder geen problemen,past het dan wel, of niet?
wat versta jij onder klapperen? een klein stukje of een paar cm omhoog komen? een zadel zal best een beetje bewegen tijdens het longeren maar klapperen zou niet moeten mogen.
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-09 19:15
iets van 10/15 cm.ik vond m zelf verder wel redelijk goed liggen, op het blote oog, en ook met rijden heeft hij geen last.
Wesco
10 a 15 cm lijkt mij al erg veel... in mijn ogen duw je hem dan gewoon op de rug wanneer je rijdt, maar past hij eigenlijk niet goed. ik zou denken te veel rock, maar ben geen expert uiteraard...
spatter
Geplaatst: 28-02-09 17:28
heel simpel, dan past het niet!
een zadel kan achter iets omhoog komen bij een rigging die ver naar voren zit maar zo enorm is nooit goed
Ja inderdaad, teveel omhoog is nooit goed, ik had er een, een hele goeie op mijn draver en daar ging ik weleens mee longeren, en er werd niet mee geklapperd, alleen ietsjes maar niet zoals je dat hebt bij je zadel.
Ik zou maar iemand ernaar laten kijken om te kijken of het nog wel past.