Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
marrlinde schreef:ik vind het niet zo storend hoor, het loopt voor je beugels lang, en je benen hoeven toch niet zo ver naar voren dat je daar last van hebt,,
glenda schreef:idd,ik zat er ook an te denken om het dan door een zadelmaker te laten doen.
iemand ervaring daarmee?
aafje87 schreef:glenda schreef:idd,ik zat er ook an te denken om het dan door een zadelmaker te laten doen.
iemand ervaring daarmee?
De zadelmaker haalt alleen heel netjes het stiksel weg, doordat het suede is zie je er ook bijna niets meer van. Het het met mijn pro laten doen destijds en dat was erg netjes, je zag er helemaal niets meer van
Avanti_HVJ schreef:Ik heb ook sinds een paar maanden een Wintec Isabell Werth en ik heb het extra riempje eraf laten halen. Dit is ter plekke (op stal) door de zadelmaker gedaan en het kan er ook zo weer opgezet worden als ik dat wil. Je ziet er ook niks van.
Het heeft geen gevolgen voor de ligging van de zweetbladen, ze gaan niet extra klapperen en kruipen ook niet omhoog.
, nou kan ik wel een reden bedenken om het op een wintec wel te doen en dat is gewoon puur vanuit het oogpunt dat de zweetbladen veel stugger zijn als leer en dit ook nooit om de wrong hen zal vormen.kitty_gomez schreef:wie heeft de beugels onder het zweetblad met het riempje?
als ik ze bovenlangs doe ben ik bang dat het zweetblad zo lelijk word.