Maar ik zat te denken aan GOUDEN BANDAGES... maar iemand Enig idee of die bestaan????????
en waar je ze dan zou kunnen krijgen want de meeste ruitershops hebben ze volgens mij niet!:(of heeft iemand nog leuke ideeen wat ik kan doen?
vast tanx!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
en waar je ze dan zou kunnen krijgen want de meeste ruitershops hebben ze volgens mij niet!:(Miriam91 schreef:vleugeltjes ?
Je kan inderdaad het beste zelf bandages maken. ze hebben veel soorten tegenwoordig maar gouden heb ik nog nooit gezien..
Je kan ook helemaal in het wit bijv. witte bandages, rokje, truitje en vleugeltjes ofzo
r_oo_sj_e schreef:Miriam91 schreef:vleugeltjes ?
Je kan inderdaad het beste zelf bandages maken. ze hebben veel soorten tegenwoordig maar gouden heb ik nog nooit gezien..
Je kan ook helemaal in het wit bijv. witte bandages, rokje, truitje en vleugeltjes ofzo
Wit is ook wel leuk!
maar ik rijd dan op een Witte pony.. en dan word het wel heel wit!:P
x_Staceyy schreef:Ik had met m'n wedstrijd met kerst om mijn bandages een gouden slinger goed vastgemaakt, gewoon 1x om de bandage heen, en dan afknippen, goed vastaken. Had er erg leuke reacties op gehad, paardje heeft er geen last van, als je maar zorg dat je ze goed vast zet! en om het hoofdstel misschien ook een gouden slinger?
Moet je wel een kerstslinger hebben, denk niet dat ze dat nu nog verkopen.
haha