Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik zou hem tussen sjabrak en het zadel leggen persoonlijk
Thats_Me schreef:Het gelpad is er voor om de druk op de rug te verdelen. Die moet je dus als eerste op de rug leggen van het paard zodat die ook echt goed de druk kan verdelen. Daarna komt het dekje en dan het zadel. Aangezien je, je dekje optrekt in de kamer kan een pad die tussen dekje en zadel ligt nooit perfect liggen om de druk te verdelen.
) norski schreef:Ik zou hem rechtsreeks op de rug leggen voor een goede drukverdeling en dan een zadelvorig dun sjabrak gebruiken, dan zie je tenminste nog of hij goed ligt.
Of nog beter, als je een gelpad nodig bent is er iets mis met de pasvorm van je zadel dus laat die ook maar nakijken
norski schreef:Ik zou hem rechtsreeks op de rug leggen voor een goede drukverdeling en dan een zadelvorig dun sjabrak gebruiken, dan zie je tenminste nog of hij goed ligt.
Of nog beter, als je een gelpad nodig bent is er iets mis met de pasvorm van je zadel dus laat die ook maar nakijken