Ik heb een wintec vhz zadel en nou was mijn vraag of ik de beugelriemen ook onder het zadel
kan dragen?
simpele vraag maar wil gewoon even zekerheid
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Annemeik schreef:Nee kan niet. Het kunststof gaat dan werken en dan krijg je een heel lelijk zweetblad. Nooit doen dus.
Het is ook niet nodig, want het kunsstof beschadigd toch niet van de beugelriemen.
Annemeik schreef:Nee kan niet. Het kunststof gaat dan werken en dan krijg je een heel lelijk zweetblad. Nooit doen dus.
Het is ook niet nodig, want het kunsstof beschadigd toch niet van de beugelriemen.
niet heel duidelijk maar het zit er wel.
Annemeik schreef:En het beschadigen is erg? Volgens mij is het erger als je zweetblad helemaal uitlubberd.
Idd er is 1 wintec waar het bij kan, maar die is daar speciaal voor, dus dan had de ts het neem ik aan niet gevraagd.
Ja, natuurlijk wordt je been ligging er beter van, maar uiteindelijk lever je op je zadel in. En op een ander zadel heb je juist onrustige
benen doordat je normale riemen niet meer gewend bent. Maar goed.
.
Annemeik schreef:En het beschadigen is erg? Volgens mij is het erger als je zweetblad helemaal uitlubberd.
Ik ga ook vaak naar buiten en spring veel met het zadel, dan vind ik het een beetje eng die beperkte bewegingsvrijheid. Ik zit eigenlijk wat te azen op een Isabel Werth, daar zou ik het mss wel onderlangs doen.