Ik heb een Wintec springzadeltje. Ik vind het wel een fijn zadel, ik had altijd een groot probleem met zadels omdat mijn pony heel smal is. De wintec lag meteen goed met een smalle boom erin. Het zadel is ook gemakkelijk schoon te houden. Het zadel zit ook gewoon goed. Ik heb normaal best snel last van mijn kont op een hard zadel, met mijn wintec heb ik daar geen last van.
Wat wil je verder nog weten? Ik vind het handig dat je de wrongen en blokjes achter je been kan verstellen, je zet ze gewoon zoals jij ze het fijnst vindt, of haalt ze er helemaal af.
Welk model bedoel je , gewoon het nieuwe of het oude type van een jaar of 10 geleden ?
Ik heb ze beide gehad , die oude was een fijn zadeltje en die nieuwere die een paar jaar geleden geïntroduceerd is supermooi !! Chique zadeltje , erg fijn , jammer genoeg pastte deze niet op mijn paardje.
Het kopijzer is wel te vervangen door een andere maat , maar de ronding van de boom en kussens was helaas niet goed , dus heb ik hem weer weg moeten doen. Erg jammer...
Ik heb de Wintec van Pmarena toen overgenomen. Idd een super mooi zadel, maar helaas was cair geen goed idee voor mijn paard, dus ik moest hem weg doen.