Dit is het paard een beter foto van z'n rug heb ik helaas niet.Zoals je ziet is z'n rug erg hol en heeft ie wel een hoge schoft.Wie heeft er een idee wat zou kunnen passen op dit dier?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

capraibex70 schreef:Ik heb nog wel een KN liggen die daar op zou passen.

capraibex70 schreef:Ik heb nog wel een KN liggen die daar op zou passen.
Dat zal je natuurlijk prima uitkomen als iemand met weinig verstand van paarden en zadels, jou zadel koopt omdat jij aan de hand van een foto kan zien dat hij past.. Elisa2 schreef:Zoals ik al zei,is het paard niet van mij,ik heb al geadviseerd om aan de rug te werken en ze heeft er zelf een zadelmaker bij gehad die dus geen zadel te pas kon maken op deze rug,deze adviseerde een maatzadel,maar het meisje heeft er geen geld voor.Daarom vroeg ik me af of ik op deze manier mischien nog wat goede tips kon krijgen.Ze heeft er een kieffer munchen opgehad,maar ook die kon niet goed op maat gemaakt worden.Ik heb het paard nog nooit in het echt gezien,probeer haar er alleen maar mee te helpen.
capraibex70 schreef:Zorro, jij weet niet wat ik hier heb liggen. Voorts slijt ik geen zadels aan onwetende mensen, dus hou je commentaar voor je.
. Ik denk dat daar de reactie van Zorro ook op gebasseerd is.