Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_Fieke schreef:Mijn zus haar paard heeft het ook gehad, maar dan van rubberen.(dit paard is er ook wel heel gevoelig voor hoor)
Maargoed.. na een tijd was de mok helemaal weg, daar moet je wel veel geduld voor hebben.
Nu heeft ze de eskadron neopreen springschoenen, en die hebben ook geen balletje. Dit gaat goed
marjolein88 schreef:_Fieke schreef:Mijn zus haar paard heeft het ook gehad, maar dan van rubberen.(dit paard is er ook wel heel gevoelig voor hoor)
Maargoed.. na een tijd was de mok helemaal weg, daar moet je wel veel geduld voor hebben.
Nu heeft ze de eskadron neopreen springschoenen, en die hebben ook geen balletje. Dit gaat goed
ok thnx ! En die hebben geen bontrandje?
Whisperke schreef:Ik heb hier geen last van.. Gebruik je ze bij meerdere paarden dezelfde.. Dan kan het zijn dan ene al wat beginnende mok had en het overgedragen heeft.. Echter heb ik dit nog nooit gehoord.. Het balletje moet ook niet helemaal er tegen aan duuwen zodat het gaat zweten... Waar schimmels het heerlijk vinden. Ik zou persoonlijk voor neoprene gaan zonder balletje, deze zijn er genoeg te krijgen... Van eskadron bijv of van global zelf heb ik ze van een amerikaans merk... Kijk ook eens bij de western springschoenen deze lijken me beter van pasvorm en die volgens mij niet zo snel draaien!!