Wie heeft een leren halster via Pavo besteld (met de spaarcoupons via de website). Op de site staat dat het 1 maat is maar past een paard met maat full dit halster ?
ik heb het halster je kan het lang 2 kanter verstellen dus ik denk wel dat het gaat passen mijn paarden hebben ook een full (maar hebben wel geen super groot hoofd )
De fries van een vriendin van mij heeft ook een halster via Pavo. Paard heeft een groot hoofd, over het algemeen qua maat halster extra Full. En past erg goed.
JAAAA dank voor de foto. Ziet er mooi uit. Ik heb punten zat dus ga hem bestellen.
xxx88
Geplaatst: 03-02-09 10:22
bij mij was het halster vrij snel binnen van zodra je betaald hebt, heb je het meestal wel een paar dagen later (zo was het bij mij toch) ze moeten het natuurlijk wel in stock hebben liggen anders duurt het wat langer maar normaal gezien hebben ze het wel in stok
Hartje
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-09 10:39
Hoe gaat het met de spaarpunten, moet je die ergens heens turen ?
Is het een mooi plaatje waar de naam van het paard opgezet wordt ?
Ceasar2015
Geplaatst: 03-02-09 11:23
Ik ben ook druk bezig met sparen van punten . Maar hoe zit het met de neus van dit halster? Valt deze erg groot/klein/normaal uit?
ik heb het halster gister avond bestelt. heb gisteravond het geld voor het halster meteen over gemaakt en vanmorgen gelijk de spaarpunten op de bus gedaan dus maar hopen dat het halster deze week binnen is. ik ga morgen middag even bellen naar de pavo of alles goed is binnen gekomen. toch even voor de zekerheid.
marjoleinft
Geplaatst: 19-02-09 19:27
het is nu 16 dagen later en heb het halster nog steeds niet binnen. ik vind het altijd wel een beetje jammer dat zoiets zo lang moet duren.
Het is vaak met dat soort dingen dat het lang duurt. Voordat ze het verwerkt hebben en dan moeten ze het nog opsturen.
Hartje
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-09 09:02
Sjemie dat duurt inderdaad wel veel te lang . Dit zijn altijd dingen die je na besluit snel wilt hebben. Ik heb net het bestelformulier en punten in envelop gedaan en deze gaan op de bus. Het geld maak ik ook over. Ben benieuwd hoelang ik moet wachten......
ik heb hem vanmiddag binnen gekregen. en gelijk gepast bij me paardje. hij staat echt super mooi. ik ga morgen even een foto maken en dan plaats ik hem even. als ik weer geld heb dan bestel ik er ook 1 voor mijn haflinger.