welke winkel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

anoniem15

welke winkel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 18:10

hey,
ik ben nu aan het sparen voor een eigen paard en ik heb een lijst opgemaakt met alle materialen dat er bestaan (bij wijze van spreken :P )en hun maximum prijzen. ik heb ook al gekeken naar de winkels waar je het kunt kopen, maar zouden jullie je materiaal kopen bij een grote sportwinkel waarvan je weet dat het goed materiaal is, omdat je daar al jaren gaat. of ga je naar een profesionele winkel? die zijn meestal wel duurder, maar zijn ze wel van betere kwaliteit?

groetjes

manutjuh

Re: welke winkel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 18:12

Grote winkel of profesionele winkel scheelt in prijs maar niet in kwaliteit, het zijn ten slotte precies de zelfde artikelen en merken.

Voor de kwaliteit moet het dus niet uitmaken, dan hoef je alleen nog maar te doen wat je zelf prettig vind, klein en overzichtelijk of groot en zoek het maar uit. Vind zelf de grote fijner, word je lekker met rust gelaten tenzij je er om vraagt, weet toch wel wat ik moet hebben.

Eveyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 18:15

Ik ga altijd naar een grote ruitersportwinkel vlak bij mij. Superhorse. Ze hebben daar echt alles, ook alle prijsklassen en staan altijd klaar voor je met advies. Prima dus!
Vind ik trouwens van de meeste grote 'ruiterhuizen'.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 08:22

Leonieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 12:47

Kwaliteit maakt in veel gevallen inderdaad niet uit.
De meeste zaken hebben dezelfde merken liggen. In elk geval het basis assortiment. Alle "extra" dingen als collecties en specifieke merken willen wel erg verschillen.
Ik denk dat je naar een winkel moet gaan waar je je goed bij voelt. Als je zelf nog niet zo goed weet wat je moet hebben, welke maten, welk materiaal, welke model enz. moet je een zaak zoeken waar het personeel verstand van zaken heeft en een goed advies kan geven.
Online bestellen kan uiteraard ook. Veel shops kunnen over de mail ook al heel veel tips en informatie door geven en antwoord hebben op eventuele vragen.

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 12:49

ik kan je online bestellen aanraden, scheelt echt ontzettend veel geld!
en je kan zoals leonieke al zei vaak mailen met vragen

anoniem15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 16:58

ok, bedant. ik denk toch dat ik online ga bestellen dan kun jet het andere geld aan je paard bestenden! :D

Roxymo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 20:48

ik heb al mijn spullen gekocht bij divoza hun hebben grote inkoop dus kleinere prijsjes en goeie service en het geweldige spaarounten systeem

HeleenH82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:43

Heel fout natuurlijk, je kunt je ook laten adviseren in een winkel en het vervolgens via internet ergens bestellen.

En in een grotere winkel is natuurlijk meer keuze. Dus kun je voor een goedkopere versie gaan bijvoorbeeld.

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 20:20

HeleenH82 schreef:
Heel fout natuurlijk, je kunt je ook laten adviseren in een winkel en het vervolgens via internet ergens bestellen.

Hihi dat doe ik dus ook wel eens. :o Niets mis mee toch als het ergens anders ook te koop is voor minder? En meestal koop ik toch wel wat in de winkel waar ik om advies heb gevraagd, snoepjes ofzo :o

Maar het is idd handig eerst te willen weten wat je wil, wat de prijzen ongever zijn of dat je een bepaald merk/type wilt van iets. En dan kun je zo op internet zoeken en evt online bestellen. Scheelt een heleboel vaak, en je kunt zo vanuit thuis veel bekijken. Zelfs inclusief verzendkosten zijn aanbiedingen etc vaak nog goedkoper dan in een winkel.

Hoewel het natuurlijk leuk blijft uren in een winkel rond te snuffelen :o

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 20:42

Nieuwe spullen bestel ik meestal via internet. Vaak dan meer tegelijk omdat de verzendkosten zo duur zijn. Of ik zoek ze hier op bokt, of marktplaats. Scheelt weer een hoop geld.