Wie weet de prijs ???

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

iloveyouJoy

Wie weet de prijs ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 19:47

Wie o wie weet de prijs van ; Synthetisch zadel, licht in gewicht en eenvoudig in onderhoud. Bovenzijde gemaakt van sterk kunststof leather-look materiaal met REMA zitting voor een extra vaste zit. De kniewrong-steunen zijn ruim verstelbaar d.m.v. klittenband.
Boomwijdte is eenvoudig te veranderen d.m.v. de verwisselbare boom, zodat het zadel makkelijk passend te maken is op elke vorm paardenrug.

Standaard geleverd met een wijde boom, in de kleur zwart.
286.0042 Maat 16,5".

Afbeelding

levitrol

Re: Wie weet de prijs ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 08:17

Heb je het plaatje van een site? Daar zal het dan wel op staan toch? ;)

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 08:44

LovesHerPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 10:25

Ik zie dat het een Harry's horse is.

Heb er persoonlijk geen ervaring mee maar ik hoor wel positieve verhalen over de Knight Rider Neptunes. Is dat niks?

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 12:11

Persoonlijk zou ik met de aanschaf van dit soort zadels voorzichtig zijn omdat de kans enorm groter is dat jij jezelf kan "doorrijden"
Doordat er geen "wrijvings-vrijheid" is, krijg je het effect van een gymschoen wat ook niet kan glijden.
Van de gevolgen van beschadigingen op de plek van je schaambeen, heb je nog heel lang last.
Dit KAN ook met een leren zadel gebeuren maar die kans is een heel stuk kleiner. Het ligt er ook maar net aan hoe je rijstijl en zit is.
Er zijn hierover wel topics te lezen maar weet zo 123 niet hoe te zoeken. Misschien moet je ven googlen :-)