Zoals de titel al zegt. Hoe kan je er achter komen hoeveel grams deken je hebt? Het staat niet in de deken en verpakking heb ik niet meer helaas. Ik hoor het graag
Laatst bijgewerkt door Ash_ op 29-01-09 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt
even kijken of er bij je op stal iemand is met bijv een 300 grams deken iemand met een 200 grams en met 100 grams (of 400 etc.) en dan gokken wat het meest gelijk voelt
Mellanie_
Geplaatst: 29-01-09 14:15
Misschien kan je met het deken naar een ruitesrportzaak gaan, Degene waar je het deken gekocht heb? miscchien kunnen ze daar achterhalen hoe zwaar het deken is?
SanneTilburg
Geplaatst: 29-01-09 14:15
Misschien kun je 'm proberen te vergelijken met een andere deken. Heb je wat andere dekens met verschillende hoeveelheden vulling liggen? Dan kun je iig een schatting maken. Weet je al meer dan nu
Dikte van een deken zegt niets over het aantal grams, komt door het verschillende materiaal wat gebruikt wordt.. Wel kan je eens kijken of op de site staat wat erin zit, zo kan je het wel vergelijken met iemand die ook een soortgelijke deken heeft..
Anders ben ik bang dat je er niet achter gaat komen
Ash_
Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-09 14:18
Ik heb een 100 grams en een 200 grams en een regendeken op stal en nu deze dan. Wil gewoon niet de verkeerde inschatting maken en een mindere hoeveel gram deken op leggen als het kouder word zeg maar Of anders om. Het is een HH deken iemand een idee waar ik deze nog meer op kan zoeken?
Een weegschaal? Of is dat misschien niet de manier waarop dat dat gewogen wordt.. Geen idee..
Nouvel
Geplaatst: 29-01-09 15:58
is heel lastig, ene deken is inderdaad van heel ander materiaal gemaakt dan de andere, waardoor de dunnere wel eens warmer en dus meer grams kan zijn...