Prijs voor zadel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tatiane

Prijs voor zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 12:24

Vermits mijn paard een maand geleden verkocht is, en ik voorlopig niet de intentie heb om een andere te kopen, mag mijn zadel ook de deur uit. Nu is het probleem dat ik absoluut geen idee heb wat voor prijs ik er kan opplakken, ik heb dus de hoop dat jullie mij kunnen helpen :o
Het is een KMD (Klimke Miller Dressage), ik geloof dat deze niet meer nieuw verkocht worden (nieuwprijs vind ik dus nergens 'officieel' terug, hier op bokt hoor ik verschillende dingen, gaande van 1200€ tot 1800€ nieuw). 17,5 inch, 8-10jaar oud, lichte gebruikerssporen, enige 'mankement' is een stiksel tussen het linkse zadelkussen en de 'zit' dat wat gelost is..

Eventjes een plaatje van bokt gepikt (let op: dit is niet mijn zadel, hoewel de gebruikerssporen aan de zweetbladen wel vergelijkbaar zijn)
http://www.fluitkwartet.nl/4ofakind/Zadel005.jpg

Iemand enig idee wat ik er nog voor kan vragen? Ik heb de tweedehandsprijzen van deze zadel op internet al zien variëren van 100€, 350€, 400€, 450€ tot 750€ voor KMD's van een paar jaar oud.

Salama

Re: Prijs voor zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 13:59

Er is hier een speciaal taxatie topic voor :) ik TEM eventjes ;)

Judje

Re: Prijs voor zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 14:19