Ik heb een Rs Dynamic van sprenger met D trens alleen normaal gesproken heb ik een 13.5 cm nu ook dus ik vind hem alleen groter lijken. Komt dit omdat het bit is meegebogen met de mond ??
Hebben jullie hier ervaring mee ?? Ik hoor graag jullie reakties en ervaringen over de maten of hij bij jullie ook groter valt als een ander bit dan kan ik hem nog terug brengen en ruilen.
ik heb hetzelfde, merrie heeft van normaal dubbel gebroken bit 13.5 en heb nu van deze ook een 13.5 en die lijkt wat groot. maar ik heb de 12.5 er ook in gehad, maar die leek weer te klein. heb dus toch voor de 13.5 gekozen
Ik heb zelf ook twijfels welke maat ik van dit bit moet hebben. Heb de twee bitten die ze nu heeft allebei opgemeten en komen op ongeveer 13,5 cm uit. Ik ga er maar vanuit dat ik dan ook de Dynamic in maat 13,5 cm moet hebben. Morgen of donderdag maar op bezoek bij de ruitershopwinkel.
Linsey/Rohdy
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-09 22:13
ja heb vandaag ook een 12.5 gehaald om te proberen ga morgen eens kijken welke beter zit dan kan ik er één terugbrengen vrijdag.
Het geeft een beetje een vertekend beeld omdat hij meegevormd is denk ik.