Wie kan mij vertellen wat de letters "XW" betekenen bij de Stubben Siegfried VSS? Betekent dit eXtra Wide? Ik heb de firma Stubben al een e-mail gestuurd, maar nog geen reply, maar misschien zijn er bokkers die weten waar deze letters voor staan. Alvast bedankt voor jullie reactie.
Bij de dressuurzadels is het zo dat er soms 'extra' vermeld staat, dan gaat het over een extra lang zweetblad, maar bij de VSS heb ik hier nog nooit van gehoord. Ik hou dit topic even in de gaten (ik ben niet nieuwsgierig, maar weet wel graag alles)
Puera
Geplaatst: 21-01-09 19:29
Ik ben ook niet nieuwsgierig, mag ook graag alles weten.
Dus ik heb 't Google gevraagd, en als ik 't goed begrijp dan heeft 'XW' inderdaad betrekking op de boom.
Jahaaa, fijn extra wijde boom! (had ik eigenlijk al gedacht, maar you never know!) Heel erg bedankt voor jullie reacties! (jullie maken me blijer dan ooit nu ik dit weet, hahaha!)
ylva
Geplaatst: 21-01-09 20:31
Als het om een tweedehandszadel gaat is het natuurlijk niet gezegd dat de boom nu nog steeds extra breed staat, die kan allang zijn aangepast/versmald... Verder kan je ook gewoon een zadelmaker bellen, als het goed is moeten die je ook wel kunnen vertellen of het inderdaad extra wide betekend.(een goede zadelmaker zal het zadel ook kunnen opmeten en je vertellen welke maat hij nu heeft)