vraagje stang en trens

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

PolosportJ

vraagje stang en trens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 18:37

Momenteel zit ik me een beetje te orienteren op de stangen. Ik heb zelf een gewone dunne dubbelgebroken trens en zou deze eerst graag willen behouden en alleen de stang erbij te kopen. Alleen nou zeggen ze ook de maat van je gewone trens aan te houden en de stang een halve maat kleiner. Maar haar gewone maat is 12,5 en dat past perfect. Maar als ik dan kijk naar de stangen dan zijn deze er ook bijna alleen in halve maten. Dan zou je dus op een hele maat kleiner uitkomen. Iemand hier ervaring mee? Ik zie het ook niet zitten om haar gewone trens weer een halve cm groter te doen, omdat het nu zo goed past. Iemand dus tips? Alvast bedankt!

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:59

je moet het onderleg een halve tot een cm groter nemen, dus met je eigen bitje kun je niet door. ook omdat die waarschijnlijke te dik is

Liselot

Re: vraagje stang en trens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 21:43

stang moet de maat zijn die je normaal van een enkele trens hebt, dus in jouw geval een 12.5. de onderlegtrens is één maat (1cm) groter, dus een 13.5

PolosportJ

Re: vraagje stang en trens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-09 00:04

Mijn eigen trens is al 13 mm, dus die is dun genoeg. Maar ik begrijp dat je gewone trens dan sowieso groter moet worden. Dus dan zal ik alsnog aan een nieuwe trens moeten dus. Bedankt voor jullie reactie :)