2e hands dekjes associaal; duur

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

sarona25

2e hands dekjes associaal; duur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 16:07

Ik zit al een tijdje hier te kijken aangezien ik helemaal weg ben van de anky pads maar als ik dan kijk wat mensen nog vragen 2e hands 40 ,- excl verzendkosten.
50 euro ligt die nieuw in de winkel en dan zadels ook.
Zadels van zadelmarkt voor nieuw prijs aanbieden kijk goede merk zadels oke maar merk loos of zadels die er niet uit zien niet te gebruiken 100 euro.

Denk dat ik mijn petry perfect zonder coating en helemaal kaal ook maar aanbiedt 100 ,- wie biedt meer hahahahhahahahhah

DUDIEFOREVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 16:10

Jaa klopt, sommige mensen die vragen echt super veel, en dan is zo een dekje nieuw in de winkel idd 50 euro, en dan vragen ze 40 euro excl. terwijl de verzendkosten dan ook al 6.75 geloof ik bedragen, nou voor die 3,25 koop ik wel een nieuwe :j

sarona25

Re: 2e hands dekjes associaal; duur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 16:12

zo denk ik er ook over ook al moet ik zeggen dat ik 50 euro voor een dekje eigelijk ook wel associaal duur vindt want je betaald alleen voor anky mensen willen nog zoveel er voor hebben zit er trouwens echt over te denken om mijn petry perfect te verkopen kijken wat een gek er voor geeft heb nu de anky's

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 16:12

Wat is je probleem er mee dan. Als je het liever voor 50 euro nieuw hebt dan koop je het toch gewoon nieuw ;)
Je vraagprijs staat vrij, evenals bieden :D

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 16:13

Inderdaad, ik zie weleens iets waarvan ik denk dat zou ik wel willen kopen, maar als je dan de prijs ziet..
Zeker omdat ik geen eigen paard heb is het mij dan toch echt te duur.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 16:15

Loizy schreef:
Inderdaad, ik zie weleens iets waarvan ik denk dat zou ik wel willen kopen, maar als je dan de prijs ziet..

Dan zou je geld moeten overhouden.... :+

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 16:16

ik vraag of ik niet de enige ben die er zo over denkt moet een nette pad zijn en normaal geprijsd wil ik dat kopen anders koop ik liever nieuw

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 16:18

Als je de prijs niet reeel vindt, dan laat je het toch staan? De verkoper zakt vanzelf wel als hij het niet kwijtraakt. Dat jij dan net de gelukkige niet bent, tja, da's pech hebben.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 16:34

gewoon bieden wat jij ervoor over hebt, wie weet heb je geluk, en anders komt er wel weer wat anders! ;)
als verkoper is 't altijd het proberen waard...

Anders_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 16:56

Ik vraag ook 40 euro voor mijn anky dekje. Maar die is splinternieuw en nog nooit gebruikt! ( en nog nooit een paard gezien !!) Maar dan is dat toch echt niet te veel???

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:01

Ze vraagt gewoon of wij de prijzen te hoog vinden?
Dat is in mijn ogen geen rare vraag.

Ik vind de anky pads ook duur ook als zijn ze tweedehands.
En ja ook gebruikte met veel lelijke strepen bieden ze aan voor 40 euro, nou sorry, maar ik ga voor BR en de QHP pad.

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:13

Ach ja, sommige vragen de hoofdprijs voor gebruikte spullen, anderen juist heel weinig. Er zijn er bij die idd voor gebruikt nog meer vragen dan het nieuw kost (gekost heeft). Gewoon opletten en niet meer geven dan dat je er zelf voor over hebt, niets aan de hand dan toch?

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:17

Brainless schreef:
Loizy schreef:

Dan zou je geld moeten overhouden.... :+

Haha, jawel, maar ik bedoel, ik zou wel wat willen kopen maar ik ben er nu zeker van dat ie nauwelijks gebruikt zal worden, dus dan vind ik het te duur om 'm hooguit 4x per maand te gebruiken.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 22:47

Aan de andere kant wordt er ook wel veel 'rommel' aangeboden waarvan ik dan denk 'gooi dat toch lekker in de kliko' haha
Maar 40euro excl. verzenden voor een Anky geef ik er ook niet aan uit.
Over verzenden, via DHL is maar 4.50 he, als je online labelt en betaalt ;) :D

ILoveeyouu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 17:06

helemaal mee eens!

voor een paar tientjes meer heb je een nieuwe!

maar miss zijn ze dan ook maar 1 of 2 keer gedragen en zijn zo zo goed als nieuw

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 17:09

Voorla goedkope dekjes worden in verhouding erg duur door de verzendkosten.
Een dekje wat nieuw 20 euro kost en maar een paar keer gebruikt is kun je nog best 10 voor vragen, maar met TNT zit je dan dus op 16,75 en dan is het de moeite niet om 2e hands te kopen

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 17:58

Achja, ik vind het uberhaupt veel geld (hoe mooi de dekjes ook zijn).
Maar met veel dingen geld, het is maar hoeveel iemand ervoor geeft. En als er mensen zijn die maar een paar euro onder de neiuwprijs iets willen hebben, tsja. Ik weet neit of k het zou doen, het ligt eraan hoe graag ik het wil. Dan ben ik wel bereid er meer aan uit te geven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 22:56

kwestie van vraag en aanbod hè..

Mensen geven het er aan uit, dus dan is het ook niet zo gek imo dat het er voor gevraagd wordt :)

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 23:05

veelste duur maar dan moet je toch iets beter kijken want ik heb er weer 1tje voor 25 euro en de verzendkosten door 2 gedeeld ;)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 23:10

Mensen vergeten ook dat als je vorig jaar iets gekocht heb voor 50 Euro het nu in de winkel ligt voor 35 Euro (bv ivm oude collectie).
En dan vragen ze er wel 30 voor excl verzendkosten.
Dus het beste is niet vragen hoe duur het toen nieuw was, maar kijken voor hoe duur het nu in de winkel ligt.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 23:31

Ik heb er zelf ook veel voor betaald toen ik m'n Ankypads (2de hands) kocht. Was vorig jaar. Wou ze heel graag hebben, en in de winkels verkopen ze het oude model niet meer. Is een hoop geld, maarja als zoveel mensen ze nog willen hebben....

opgeheven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 23:36

en als mensen het er voor willen betalen dan is het logisch dat de prijzen omhoog gaan.Of het reeel is in een andere discussie....

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 15:03

Over de Anky's. Ik vind, dat de mensen er nu al minder voor vragen als een jaar geleden. Toen was Anky ook nog meer 'hot' dan nu, heb ik het idee.
Je komt op marktplaats en hier op Bokt zeer regelmatig Anky pads tegen waarvoor 25 euro wordt gevraagd. Da's toch een mooie vraagprijs, vind ik!

Als je een dekje of pad of wat dan ook nog niet lang hebt, of niet vaak gebruikt is, en het is zeer goed onderhouden, vind ik dat je niet direct de helft van de prijs hoeft te vragen. Dat mag echt wel meer zijn.

En zoals hier al eerder gezegd is; als je het er niet voor over hebt, koop je het gewoon niet! :D

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 15:11

Mee eens, ES dekjes van deze collectie, en dan nog 40 a 45 euro exclusief durven vragen?
Ankypads vind ik belachelijk duur 2e hands.
Dan koop ik liever nieuw voor die enkele euro's dat het scheelt.

Jaan, die van 25 euro zijn vaak de pads die net zo netjes meer zijn vaak.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 15:24

@moonfish13: Zijn zeker niet de meest vieze/oude o.i.d. Al geef ik je gelijk dat het wel vaak voorkomt dat het ze wel zijn. Is gewoon beetje zoeken, denk ik.