Mijn shetje zn dekentje zat eerst perfect, maar nu heb ik schuurplekjes ontdekt op zn borst! Weet iemand waar er borstbeschermers maat mini of shet te koop zijn?
Heb al rondgezocht op internet, maar vind alleen grote maten!
Waarom het éne probleem met een ander 'probleem' oplossen? Ik zou idd zoals Carina ook al zegt, gewoon je deken te koop zetten en een nieuwe kopen.
Dekens horen perfect te passen, als ze schuren, zitten ze toch niet helemaal goed. Zo'n borstbeschermer neemt misschien voor een tijdje de verschijnselen (schuurplekjes) weg, maar de oorzaak niet!
Vind dit net een soortgelijke oplossing als mensen met een niet goed passend zadel die er dan maar zo'n schapenbontje onder gooien in de hoop dat het dan wat beter ligt....
Bokker IJp maakt borstbeschermers op maat, pb d'r even. Is je shet geschoren? Ook een goed passende deken kan schuurplekken opleveren als de korte haren in bijv. de binnenkant van de deken blijven steken en zo afbreken.
bij mister ed verkopen ze ze daar heb ik hem ook gehaald voor onze shet. maar volgens mij is dat wel een eind uit de buurt bij jou. mischien dat als je belt dat ze hem kunnen verzenden
WinstonVDB
Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-09 14:56
Hoi, In maasland zit mr. ed, vlak naast de deur ( zit op school in maasland) Watvoor maat shet heb je? Ben zo bang dat als ik er eentje hebt dat deze niet goed past, waardoor ik de kans op schuurplekken juist vergroot!
bespiering van je pony kan ook altijd veranderen he! Of juist afgenomen of juist toegenomen. Ik zou toch echt voor een ander dekentje gaan met evt een andere binnenvoering.