Hallo! Ik heb net een 2ehands Ghost gekocht maar hier zitten geen beugelriemen en beugels bij. Heb ik nu speciale beugelriemen nodig ivm het Ghost systeem? WIe heeft er tips voor goede riemen en beugels Alvast bedankt!
InekeH87
Geplaatst: 13-01-09 17:53
hallo,
ik heb vandaag een ghost testzadel binnen gekregen. Hieraan zit lichtgewicht brede beugels. Je kan er wel gewone beugels aan doen dat moet geen problemen opleveren. De beugelriemen die ik bij het zadel heb zijn wel zeer smal dus je moet even kijken of het met gewone beugelriemen wel kan.
Anouk94
Geplaatst: 13-01-09 18:59
Ik heb aan mijn standaard ghost ook m'n gewone beugels en beugelriemen van m'n (boom)dressuurzadel. Gaat prima. Foto: http://94.100.114.70/444750001-44480000 ... _z6Tn.jpeg op de foto zat de singel en het zadel nog te ver naar voren hoor
Als je het T-vormige koppelstukje maar hebt om de riemen mee in de metalen zadelstrip te haken , daar kun je dan vervolgens allerlei verschillende beugelriemen doorheen halen
Uiteraard kun je ook gewoon even contact opnemen met Buitzenzinnig of zij nog iets voor je hebben liggen
Wiehoe het zadel is binnen! Maar nu nog de juiste gaatjes kiezen.... WElke gaatjes hebben jullie in gebruik? Ik wil grag een beetje dressuur zitten. Moeten er een minimaal aantal gaatjes tussen de 2 singel aansluitpunten zitten?