Wat voor zadel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ManimeminaM

Wat voor zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 22:30

sinds het zadel wat mijn paard nu heeft voor ons beide niet echt fijn is ben ik op zoek naar een nieuw zadel. nou heb ik er wel ene paar gezien, maar weet ik er niet veel vanaf. ik rij recreatief/dressuur met mijn paard en wil later ook op buitenritten kunnen. ik had dit zadel al op internet gezien.

Wintec 500 all purpose

heeft iemand hier enige ervaring mee? of kan iemand mij een zadel aanraden?

groetjes,
ManimeminaM

Mar_84

Re: Wat voor zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 11:19

Ik denk dat je het beste naar een ruiterzaak kan gaan.Daar kan je ook misschien ook een heel mooi 2de hands zadel tegenkomen.Dan de zadels laten passen en uitproberen.Een zadel die iemand fantastisch vind kan bij een ander helemaal niks zijn.Het is dus heel persoonlijk welk zadel bevalt.

marieke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 15:17

het is natuurlijk te zien aan welke prijsklasse je denkt, dit is zeer belangrijk. Ik zou je aanraden om een zadelmaker hiervoor aan te spreken, want die past verschillende zadels op je paard, het moet natuurlijk goed liggen. Vaak mag je dan ook even rijden met het zadel, zodat je zelf kan voelen wat voor jou het beste zit.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 08:03

ze vraagt of iemand ervaringen met het zadel heeft, misschien was ze al van plan om een zadelmaker te laten komen Knipoog

Maar ik heb idd ervaring met bijna alle modellen van wintec. Het zijn erg fijne zadeltjes voor een leuke prijs! De wintec VZH500 die jij neer hebt gezet. Is een prima zadeltje!