Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
! 

_Skess_ schreef:omdat ze graag wat in dr mond heeft wil je met S&T gaan rijden? Het is niet iets wat je zomaar eventjes doet...daar is training bij nodig van een deskundig iemand.
Ik zou het niet doen , tenzij je naar het Z wil gaan!
_Skess_ schreef:Je hulpen komen beter over en zachter tegenover de jury alsof je geen ophouding en dergelijke maakt. In het Z willen ze dat zien en is S&T verplicht.
Liezel1 schreef:_Skess_ schreef:Je hulpen komen beter over en zachter tegenover de jury alsof je geen ophouding en dergelijke maakt. In het Z willen ze dat zien en is S&T verplicht.
Volgens mij pas vanaf het ZZ-Zwaar.
Ik ben nog nooit slechter beoordeeld in de Z omdat ik met een trens reed ipv s&t. Ik geef mijn hulpen evenzacht met trens als met s&t. _Skess_ schreef:Je hulpen komen beter over en zachter tegenover de jury alsof je geen ophouding en dergelijke maakt. In het Z willen ze dat zien en is S&T verplicht.
Izzy19 schreef:Ze rijdt met haar pony tussen de paarden, ben even in haar profiel gaan kijken. En ze gaat niet naar de ZZ-Zwaar, gewoon naar het Z1 neem ik aan aangezien ze in de M2 zit nu. Dus s&t is zeker niet verplichtIk ben nog nooit slechter beoordeeld in de Z omdat ik met een trens reed ipv s&t. Ik geef mijn hulpen evenzacht met trens als met s&t.
Ladygiroc schreef:Waarom moet er in dit topic weer zo gezeurd worden over het wel of niet over gaan op S&T? Het is ten alle tijden de keus van de eigenaar.
Vragen jullie al Z+ ruiters waarom ze met S&T rijden??
Sorry maar ik begrijp gewoon niet waarom er niet gewoon antwoord gegeven wordt en weer de discussie oplaaid over het wel of niet rijden met S&T

asjemenou schreef:Wanneer mag je volgens bokt eigenlijk wel met S&T rijden?
Als je paard fijn loopt op een trensje mag het niet, en als hij niet fijn loopt op een trensje mag het ook niet.
Veel succes nog!