Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik heb heel wat pads geprobeerd en heb nu eindelijk ook een Mattes besteld en hoop dat ik daarna van die lelijke plekken af ben. Ik heb trouwens alleen in de winter last van die schuurplekken. Er is trouwens al en topic hierover (ff zoeken op 'kale plekken zadel') en daarin werd geadviseerd de plekken in te smeren met Cowboy Magic Detangler om de boel goed glad te houden.yildiz schreef:Vraagje: Wordt en het schapenvachtje en een blanket erop niet te dik?
Cloud schreef:Voor Mattes kijk op www.Hipponet.beBedankt voor jullie reacties!!!!
Ik was ook bang dat ik de enigste was met dit probleem!!
Mijn pad is aan de onderkant wel een beetje vies, ik ga het zo snel mogelijk schoonmaken.
Ik ben wel bang dat alleen die mattes pads gaan helpen met mijn tinkertje, ik had het eigenlijk wel kunnen weten omdat er onder mijn engelse zadel ook een schapenwollen sjabrak moest, op aanraden van de veearts!!!
Mijn huidige pad is van erg zacht spul gemaakt, dus ik dacht dat het wel kon, maar helaas!!
Weet iemand een site waar ik van de mattes pad kan bestellen??
Groetjes Coby
, maar goed, dat mag als je 19 jaartjes jong bent
yildiz schreef:Wat fijn om te horen dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben, vooral met arabieren. Mijn AV krijgt werkelijk OVERAL schuurplekken van en mijn verzameling bontprodukten (halster, singels, etc) begint erg op de lachspieren van mn stalgenoten te werken (so be it...)Ik heb heel wat pads geprobeerd en heb nu eindelijk ook een Mattes besteld en hoop dat ik daarna van die lelijke plekken af ben. Ik heb trouwens alleen in de winter last van die schuurplekken. Er is trouwens al en topic hierover (ff zoeken op 'kale plekken zadel') en daarin werd geadviseerd de plekken in te smeren met Cowboy Magic Detangler om de boel goed glad te houden.
Vraagje: Wordt en het schapenvachtje en een blanket erop niet te dik?
en omdat ze een buckskin was viel die verandering van kleur hard op.
.