ervaringen ghost

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

InekeH87

ervaringen ghost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 18:04

Vrijdag komt de zadelmaker weer langs. Mijn merrie is aan haar 5e of 6e zadel in 2 jaar tijd toe. Ik wil nu toch echt een zadel dat past en eigenlijk zit ik dan te denken aan een boomloos (vooral omdat een andere zadelmaker gisteren al heeft gezegd dat een nieuw zadel ook maar weer maximaal een half jaar past). Ik heb al een aantal barefootzadels geprobeerd en dat is het niet voor mij en mijn paard. Ik vindt ze wel redelijk maar mijn paard niet. Nou zat ik te denken aan een ghost zadel. Heeft iemand hier ervaringen mee ? Via de zoekfunctie kan ik het namelijk nog niet echt vinden.

Sodeletuut

Re: ervaringen ghost

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:08

Je kan even kijken in het boomloostopic in de Huiskamer. Lachen
Daar zijn veel mensen die Ghosts geprobeerd hebben en ook een
die ze verkoopt. Ik zal even het linkje opzoeken.
[HK] Waarom wel of geen boomloos zadel ?
Lachen

Anoniem

Re: ervaringen ghost

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:11

[HK] Waarom wel of geen boomloos zadel ?

Een verzameling van bokkers met diverse zadels.

Sommige paarden kunnen inderdaad niet tegen het "gevoel" van een boomlooszadel. Jij voelt je paard heel goed maar hij jou dus ook Knipoog .

Maar er is tegenwoordig zoveel keuze in merken en modellen dat er voor ieder wel iets leuks is. Bij de wat stuggere modellen kan je denken aan de ghost, freefrom/freemax, startrek, barefoot looklike, enz.

Je zal je in ieder geval moeten richten op de zadels met een wat stevigere opbouw en/of kussens.