Sinds 2 jaar heb ik een hoofdstel met goudkleurige gespen en een goudkleurig bitje er aan, een zadel met gouden ringetjes en natuurlijk goudkleurige beugels er aan. Atans dat waren ze tot ze na ongeveer een jaar tot anderhalf jaar begonnen te verkleuren. Okee natuurlijk zijn ze niet nieuw meer en is het niet zo gek dat de glim er wel een beetje af gaat, maar nu ben ik twee jaar verder en zijn ze ondertussen toch echt niet goud meer te noemen. Ze zijn groen uitgeslagen en erg mat geworden
Leuk misschien wanneer je met een groen dekje onder je zadel rijd maar het is toch niet echt helemaal mijn bedoeling. Voor ze een enkele reis richting vuilcontainer krijgen vroeg ik mij af of meer mensen hier ervaring mee hebben en of er evenueel nog wat aan te doen is. Even een fototje.. en nee ik heb ze niet door de blubber gehaald maar dit is gewoon de kleur die ze geworden zijn

Ik heb meerdere producten gebruikt en uit pure wanhoop heb ik het zelfs met cola en tampasta geprobeerd.. Terpetine, groene aanslag verwijderaar, Jif, niks werkt tot nu toe
Deze zijn van Imperial riding en ik ben dus benieuwd of meer mensen hier ervaring mee hebben, of er evenueel nog wat aan te doen is en of er misschien ook merken zijn die dit probleem niet hebben?
Alvast bedankt !
maar helemaal bling glimmend kreeg ik het echt niet meer ( ook aurigan bitten) ik deed het bijna om de 2 dagen echt goed poetsen om het mooi te houden.
.