Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
joyce2 schreef:Hoe kom je bij dit bit? Wil je het gaan gebruiken of ergens gezien en nieuwsgierig wat het is en doet?

Er stond ook geen beschrijving bij, alleen deze foto als ik het me goed herinner. suleilitha schreef:Lijkt op een trensje wat in de drafsport wordt gebruikt..
Begrijp me niet verkeerd, ben het met je eens wat het dressuurpaard betreft al geef ik best en kneepje op z'n tijd. Alleen zit er aan de andere kant van de verbinding géén dressuurpaard. Het ziet er ook niet uit als een bit waar je te veel aan moet zitten, ik snap nu waar het voor dient en ik vind het nog steeds een eng bit maar nu snap ik tenminste waar het voor is
hestejente schreef:Vind het nog het meest lijken op een vlinderbitje, zoals je bij dravers wel eens ziet.
suleilitha schreef:OK, dank voor je oplossing! Het deed mij denken aan een trens met een stuk ketting als mondstuk, die je nog wel eens voorbij ziet komen in de verzameling rommel die in de monden van dravers wordt gehangen.