Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Silence schreef:Ik volg dit even, wil hem ook graag gaan kopen omdat ik er veel positiefs over hoor.
GuusHinnik schreef:Hoi
Ik heb dit hoofdstel uitgeprobeerd op twee paarden. Allebei liepen ze er zo mee weg. Omdat ik het maar een week op proef heb gehad kan ik niet zeggen of het snel stuk gaat. Ik vond het er erg stevig uit zien.
Ik vond het een erg fijn hoofdstel. Ik vond wel dat het groot viel.
Er is een site op internet waar je bitloze hoofdstellen kunt uitproberen, misschien is dat iets voor je, kun je het eerst testen voordat je het koopt.
) gehad, en op KWPN-ers en op een mooie Tinkerdame, oh en een vriendin op een welsh
en overal kan het. 
) Binar schreef:Ik heb dit hoofdstel al een aantal jaren en ik ben er nog steeds tevreden over.. hij blijft ook lang mooi (is naturlijk ook maar net hoe je met je spullen omgaat)
MLoeser schreef:GuusHinnik schreef:Hoi
Ik heb dit hoofdstel uitgeprobeerd op twee paarden. Allebei liepen ze er zo mee weg. Omdat ik het maar een week op proef heb gehad kan ik niet zeggen of het snel stuk gaat. Ik vond het er erg stevig uit zien.
Ik vond het een erg fijn hoofdstel. Ik vond wel dat het groot viel.
Er is een site op internet waar je bitloze hoofdstellen kunt uitproberen, misschien is dat iets voor je, kun je het eerst testen voordat je het koopt.
Het is maar net wat je onder "groot" verstaat. Dat de ringen waar de kruisriemen door lopen laag zitten is juist bevordelijk voor de release! Ik heb hem op de arabieren (met de smalle neusjes) gehad, en op KWPN-ers en op een mooie Tinkerdame, oh en een vriendin op een welsh
en overal kan het.
Flosje446 schreef:Ik heb hem ook. Met Jaike reed ik er dressuur mee, maar ook gewoon buiten. Met haar reed ik er zo mee weg. Diosa is er denk ik niet mee te rijden en dat ga ik ook zeer zeker niet proberen, dat is gewoon te gevaarlijk. Ik vind het hoofdstel van een prima kwaliteit.
Als je trouwens een maat full zoekt, kan je ook die van mij overnemen.
maar waarom probeer je het op je andere paard niet( je zegt dat is te gevaarlijk)?!
. ik ben er zeer tevreden over want de release is erg goed
. het is zeker een goede kwaliteit. en de overstap was ook geen probleem bij de paarden, ik merkte dat ze het zo fijner vonden.