Nu heeft mijn paard een chronische blessure waar ze nu eigenlijk geen last van heeft, maar ze kan niet meer intensief op wedstrijd worden uitgebracht (ze liep op Z niveau dressuur) en naast dat, heb ik daar op het moment ook helemaal geen tijd voor. Ze wordt recreatief bereden en dat gaat prima.
Ik heb een jaarling van haar staan die ik zelf wil aanhouden om een leuk sportpaard van te maken.
Mijn punt is dus: recreatief rijden kan ik ook op een veelzijdigheidszadeltje. Deze merrie gaat de "dressuursport" niet meer in, het veulen wie weet wel, maar wie zegt dat die zadels hem gaan passen?
Ik kan de zadels natuurlijk later verkopen, als duidelijk is of ze op de jaarling passen, maar dan zijn ze natuurlijk minder waard, gebruikt of niet. Dus eigenlijk zou ik zeggen, nu verkopen en een leuk veelzijdigheidszadeltje kopen. Maar ja, ik ben er ook nog wel aan gehecht, vind het prachtige zadels
... (ik ga echt nog wel weer wedstrijden rijden, écht wel...)Pfff, wat zouden jullie doen? Het zijn beide boommaat 31, volgens mij passen die ook niet op het "doorsnee" paard voorzover dat er is.
)