Ik het een passier PSL of zo iets, heerlijk zadel. Het heeft voglens omschrijving een redelijk vrije zit. Maar ik ben héle vrije zadels gewend dus voor mij zit het stevig.
Hiervoor een euroriding jade (?) gehad, het paste niet helemaal goed,vandaar een nieuw zadel gekocht. Maar ik vond het geen fijn zadel. Vervolgens ook nog bij het passen van zadels op een euroriding gereden maar ik vond het niks, het lag ook niet goed op mijn paard. (maar andere zijn er juist heel positief over
)
Maar dit zijn dure zadels, ik hoor goede verhalen over wintec en kentaur die goedkoper zijn.
Misschien kun je eens langsgaan bij een zadelpasser, dan kun je je budget zeggen en dan neemt hij een paar zadels mee en ga je zadels passen en desnoods past hij ze ook nog aan als dat nodig is. Zo heb ik het ook gedaan.
En je kunt ze ook helemaal op maat laten maken, door bijv. Hulsebos of Daaleman. Ik ken een paar die een hulsebos hebben en die zijn er erg tevreden over.
Laatst bijgewerkt door _Jennifer_ op 26-12-08 13:55, in het totaal 1 keer bewerkt