mn anky's doe ik zelfs weg hierdoor
welke pads zijn nou langer zodat ze beter vallen op zn rug
ik heb een paar hh maar die vind ik kwa kleur verder niet mooi
wie kan me helpen aan andere pads
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)
! 
Puera schreef:Ik kwam gisteravond hier op Bokt een advertentie tegen waarin pads van BHL (Better Horse Line) werden aangeboden. Daarin stond dat deze pads groter vallen dan de Anky. Kan alleen de advertentie zo gauw niet meer vinden. Mocht ik 'm nog tegenkomen, dan plaats ik 'm hier.
[Edit] Juiste merknaam.
Smartie2004 schreef:PK pads vallen bij mij weg onder het zweetblad.
Equitheme valt ook groter net zoals HH en ES. Mijn zweetbladen zijn te lang voor de meeste pads.
__Nathalie__ schreef:de neppers van de ankys zijn dacht ik ook groter.
Agnes75 schreef:Voor mijn 19 inch zadel heb ik de suedine HH TRS Comfort pads, dit zijn behoorlijk lange pads en ook dik, dikker dan die andere pads van HH. Ze zijn alleen verkrijgbaar in zwart, blauw, beige, wit en bruin, dus saaie kleuren....
De Equitheme dekjes passen ook, maar dan moet je die met golfpatroon hebben, niet die polyfills met ruitpatroon, want die vallen kort. Ik heb ook nog een Horze dekje en dat is ook lang zat aan de achterkant. Ik heb wel normale zweetbladen. Verder valt het me op dat dressuurpads vaak ook langer zijn dan vzh-pads.