het helt naar achter...
nu is mijn vraag of het bij dit zadel mogelijk is het te laten aanpassen?
Zoja, kennen jullie goede zadelmakers in België die dit doen?
thx bij voorbaat
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Mensen die weten wat ze doen en goede klantenservice. Heb er zelf mijn Kieffer Athen Olympic vandaan gehaald, hebben zij aangepast en ben er tevreden over.
_JL_ schreef:Belgie is groot, dat weet ik, maar in Vlaams-Brabant, waar ik woon, heb ik nog niemand gevonden waaraan ik mijn dure zelfbetaalde zadel toevertrouw,
ik rijd liever enkele km verder dan dat het verprutst wordt
_Azar_ schreef:ik doe mijn zadel altijd binnen bij De Clerck in Antwerpen (Berchem)
http://www.declerckzadelmakerij.be/
Urielle schreef:_Azar_ schreef:ik doe mijn zadel altijd binnen bij De Clerck in Antwerpen (Berchem)
http://www.declerckzadelmakerij.be/
Die zou ik niet aanraden
kynshiri schreef:hopasport doet toch voornamelijk westernzadels? kan zijn dat hij ook wel engelse zadels doet, dat weet ik niet, maar ik zou mijn engels zadel nu eerlijk gezegd niet binnendoen bij iemand die zich eigenlijk met western bezig houdt...
Eric dan de Horsewhip in Mechelen is ook niet slecht... herstellingen en aanpassen doet hij van alle merken denk ik (weet het niet zeker, want hij verkoopt zelf enkel stubben en wintec dacht ik)

) dus uiteindelijk 50 Euro voorrijkosten kunnen betalen terwijl ik nauwelijks had kunnen passen. _JL_ schreef:zo veel reacties, ineens, thx,
de clerck had ik al gecontroleerd en gebeld, maar die ging er naar mijn mening veel te licht over...
die Katrien de Wolf kan ik wel eens contacteren,
verbreedt ze ook bomen, want ik zie herstellingen staan, geen aanpassingen...Theuns kan ik ook eens een mailtje sturen of bellen...
het is allebei ongever even ver...
_JL_ schreef:zo veel reacties, ineens, thx,
de clerck had ik al gecontroleerd en gebeld, maar die ging er naar mijn mening veel te licht over...
die Katrien de Wolf kan ik wel eens contacteren,
verbreedt ze ook bomen, want ik zie herstellingen staan, geen aanpassingen...
Theuns kan ik ook eens een mailtje sturen of bellen...
het is allebei ongever even ver...
XX_me_XX schreef:hey,
Ik weet niet van waar je precies bent, maar ik kan ruitersportzaak "Watté" in Ninove zeker aanraden. Deze oudere man staat ook beter bekend als "de zadelmaker". Ik heb gehoord dat hij ter plaatse komt kijken en dan je zadel in zijn werkplaats aanpast en hij blijft passen en proberen en herstellen tot het echt helemaal goed ligt. Zeer correct en vriendelijk persoon !