Kieffer Garmisch Evolution?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

smurf1988

Kieffer Garmisch Evolution?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 09:15

Zijn er toevallig bokkers die ervaring hebben met de Garmisch Evolution, een veelzijdigheids zadel van kieffer die standaard met de nieuwe exclusive boom wordt geleverd! (exclusive = de nieuwe verstelbare boom van kieffer)

Het gaat om dit zadel:
Afbeelding\

Reden voor dit topic is omdat bijna geen één kieffer dealer dit zadel standaard in het assortiment heeft zitten, wat dus inhoud dat je hem speciaal moet bestellen. Maar je hebt vervolgens geen mogelijkheid om te ruilen, en om nou op de gok een zadel te kopen waar ik zelf nog nooit op gezeten heb vind ik wel een beetje ver gaan Nagelbijten / Gniffelen

marieke84

Re: Kieffer Garmisch Evolution?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 09:57

ik heb hem gisteren staan bekijken bij onze zadelmaker, het zag er een zeer degelijk zadel uit, maar ik heb er niet opgezeten...

Daisies

Re: Kieffer Garmisch Evolution?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 14:23

Waarom heb je geen mogelijkheid om hem niet te nemen als je het zadel bestelt? Stel dat het niet past, volgens mij ben je nooit verplicht om een zadel te nemen.

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 16:08

Ik vond het ook nogal appart, maar heb gemaild met divoza en die zeiden dat het zadel dus niet geruild/retouneerd kan worden. Het scheelt dat er een verstelbare boom in zit dus waarschijnlijk zal het wel pas te maken zijn op mijn paard. Maar ik wil graag een zadel waar ik zelf ook lekker op kan zitten, maar goed heb tot nu toe nog geen enkele winkel kunnen vinden die het zadel in hun collectie heeft Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Revanches op 04-01-10 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten verwijderd. Het is een oud topic. Gelieve niet meer in reageren.