Zadel zoeken

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska_87

Zadel zoeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 15:48

Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuw- 2e hands dressuurzadel maar weet niet goed welk merk ik moet kiezen. Ik weet wel wat ik graag wil hebben dus hoop ik dat jullie me kunnen helpen. Ik wil graag een zadel wat op een breder paard past, geen extreem diepe zit en geen dikke knie-wrongen.
Kan één van jullie me misschien helpen bij deze zoektocht? Want weet zo niet waar ik naar moet zoeken.

Groetjes Mariska

SuperPaardje

Re: Zadel zoeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 20:06

Je kunt misschien gewoon van een ruiterwinkel iemand laten komen.. Die hebben meestal ook 2e hands zadels.. Dan komen ze het passen dus weet je zeker dat het goed ligt op je paard.

Suc6

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:42

liever een zadelmaker. ipv iemand die zogenaamd denkt dat het zadel goed ligt, gebeurt hier namelijk bij de ruitersportzaak te vaak..

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 16:38

En dan het allerliefst een gecertificeerd zadelmaker, het is helaas nog steeds een vrij beroep dus iedereen mag zich zomaar zadelmaker noemen. Op de site van MSFC (http://www.msfc.nl) kun je zien wie er een deugdelijke opleiding hebben gevolgd.