Peesbeschermers achterbenen maat pony/cob?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ShadowFax

Peesbeschermers achterbenen maat pony/cob?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-08 14:06

Ik zoek voor mijn ijslander hoge peesbeschermers voor de achterbenen. Wat ik gezien heb in de winkels is dat hoge peesbeschermers alleen in maat paard verkrijgbaar zijn. Klopt dit? Of weten jullie merken die ook maat cob of pony verkopen?

florence123

Re: Peesbeschermers achterbenen maat pony/cob?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 14:32

ik zocht ze ook voor mijn D pony.
je kan ze vinden van eskadron dacht ik Knipoog
wel cross country (dat is net hetzelfde als de lange achterbeschermeers) maar nog een extra bescherming
de prijs is ongeveer 75€

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-08 14:33

florence123 schreef:
ik zocht ze ook voor mijn D pony.
je kan ze vinden van eskadron dacht ik Knipoog
wel cross country (dat is net hetzelfde als de lange achterbeschermeers) maar nog een extra bescherming
de prijs is ongeveer 75€

Ok! Heb je een webwinkel waar ik ze kan bekijken en waar ze dan ook een kleine maat hebben? Welke maat heb je voor jouw D-pony?

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 20:46

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 22:36

In de buurt rijden een aantal gewoon met maat paard voorbeschermers om de achterbenen, dat kan ook Knipoog

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 11:04

mistid schreef:
In de buurt rijden een aantal gewoon met maat paard voorbeschermers om de achterbenen, dat kan ook Knipoog

ik ga ze binnenkort van BR bestellen, in maat cob. Maar dan echt voor achter. Als ik een maat paard omdoe bij mijn haf om der achterbenen. Zijn ze bij de kogel vééls te groot. Ik adviseer je om echt achter peesjes te kopen.

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 12:10

MissDonna schreef:
mistid schreef:

ik ga ze binnenkort van BR bestellen, in maat cob. Maar dan echt voor achter. Als ik een maat paard omdoe bij mijn haf om der achterbenen. Zijn ze bij de kogel vééls te groot. Ik adviseer je om echt achter peesjes te kopen.

Mijn DA adviseerde ook echt om peesbeschermers voor achter kopen en niet die van voor om te doen. Mijn paard heeft een blessure en zal daar waarschijnlijk een schiefel aan over houden, dus is de pasvorm ontzettend belangrijk.

Via welke website heb jij dat gedaan? MissDonna? Want ik kan echt nergens! hoge peesbeschermers van Br vinden in een kleinere maat dan full.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 12:14

ik moet ze ook hebben omdat mijn paard op dit moment een pees blessure heeft Knipoog En straks wat extra bescherming wel kan gebruiken! Ik pm je even!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 13:22

MissDonna schreef:
mistid schreef:

Die van BR zijn hier nog nergens
Maar ik zweer bij alle pro-beschermers (maakt niet uit welk merk, zolang zde maar rondom de kogel zijn) dus mij zul je er niet mee zien Tong uitsteken