Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

florence123 schreef:ik zocht ze ook voor mijn D pony.
je kan ze vinden van eskadron dacht ik
wel cross country (dat is net hetzelfde als de lange achterbeschermeers) maar nog een extra bescherming
de prijs is ongeveer 75€
mistid schreef:In de buurt rijden een aantal gewoon met maat paard voorbeschermers om de achterbenen, dat kan ook
MissDonna schreef:mistid schreef:In de buurt rijden een aantal gewoon met maat paard voorbeschermers om de achterbenen, dat kan ook
ik ga ze binnenkort van BR bestellen, in maat cob. Maar dan echt voor achter. Als ik een maat paard omdoe bij mijn haf om der achterbenen. Zijn ze bij de kogel vééls te groot. Ik adviseer je om echt achter peesjes te kopen.
En straks wat extra bescherming wel kan gebruiken! Ik pm je even! MissDonna schreef:mistid schreef:In de buurt rijden een aantal gewoon met maat paard voorbeschermers om de achterbenen, dat kan ook
ik ga ze binnenkort van BR bestellen, in maat cob. Maar dan echt voor achter. Als ik een maat paard omdoe bij mijn haf om der achterbenen. Zijn ze bij de kogel vééls te groot. Ik adviseer je om echt achter peesjes te kopen.