Alvast bedankt!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

lonnie schreef:imago01 heeft iig zeker te weten foto's geplaatst
edit:Imago01 schreef:Het zadel is compleet op mijn paard en mijn persoontje opgebouwd, inclusief maatwerk boom.
Het is een zogenaaamd 'close contact' zadel. Ik had zo n zadel voorheen nog nooit onder mijn achterwerk gehad of zelfs maar gezien maar wat voelt het gaaf zeg!
Morris & Nolan heeft echt topwerk en maatwerk geleverd en ik ben echt supertevreden over de kwaliteit.
Ook stómtoevallig, kwam het in het rijtje 'Actieve onderwerpen' tegen en zie ik daar mijn naam voorbij komen...
) Ik weet niet wat voor soort leer ik heb, volgens mij gewoon runderleer met o.a. de kniedelen kalfs leer want dit is een stuk soepeler.
. Zadel wordt gepast bij levering. Esther28 schreef:Heb ook een M&N zadel, alleen kon ik toen nog niet kiezen uit leersoort. Het was toen rundleder. Moet zeggen: zadel bevalt nog steeds goed en blijft mooi. Alleen wat probleempjes met de leverancier in NL gehad
, waardoor ie kreupel kwam te lopen). Mijn M&N zadel schoof in het begin wel een beetje, maar ik had de singel dan ook erg los (oeps). Bourrelier schreef:Voor de liefhebbers, ik heb nog een M&N dressuur, 17", boommaat 36 in de aanbieding. Recentelijk voorzien van nieuwe ECHTE schapenwol-vulling. Prijs over. Zadel wordt gepast bij levering.
)