Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Snoevie schreef:je singel schuift maar je zadel niet?dat is apart

Duhelo schreef:vergeet niet dat een maansingel wél op de plek vlak achter de ellebogen ligt, maar dat de singelstoten zelf dus gewoon recht naar beneden lopen
foxy80 schreef:aangezien het bont op zich je wel beviel, kan je dan niet opteren voor een singel met lamswol aan van Mattes?
Je hebt gewoon uitgelijnde modellen en extra uitgelijnde modellen die complete schoudervrijheid garanderen

foxy80 schreef:op de eerste foto in het gelinkte topic zie je goed hoe dat er met zadel uitziet

)
Van welk merk is die singel?

nickyu schreef:heb zelf een uitgelijnde van everline
bevalt ons en voor al mijn krijgt van niks nog witte haren of wondjes , erg goed

fransje23 schreef:nickyu schreef:heb zelf een uitgelijnde van everline
bevalt ons en voor al mijn krijgt van niks nog witte haren of wondjes , erg goed
Ik heb even gekeken op internet maar is dat die singel die erg lijkt op mijn thorowgoodsingel? Ik heb vandaag een anatomische Kentaur uitgeprobeerd maar die trekt erg naar voren. De anatomische Mattes iets minder en mijn Thorowgood tot nu toe het minst. Maar helemaal perfect is het nog niet.
Mirkip: die Kieffer heeft volgens geen elastiek of wel? Vind ik namelijk een must.

nickyu schreef:klopt lijkt op .. idem voor de hh
deze is net ff slag beter
mensen die het op foto zien zien het niet
maar de klanten hier in de zaak die m in handen hebben gehad
zeggen het ook
He die lijkt op maar is m toch niet
mooi stevig , gel gevuld en heel degelijk 2 zijdig elastiek
lijkt qua materiaal meer op de nieuwe wintec singel
alleen is die en 2 x zo dik door de cair
iets breder en iets andere vorm
de wintec overigens ook leuke reacties op gehad