[WN] waarde van tweedehands crates zadels

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

joany_pony

waarde van tweedehands crates zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 19:30

hoi hoi,

Een vriendin van mij is toe aan een nieuw zadel. Nu heeft ze een in zeer goede staat verkerende Crates gezien, 't gaat om een reiner.
Nou wilde ze graag weten wat ze tegenwoordig vragen voor een mooie tweedehands Crates zadel.
Ze heeft hier nog geen gebruikersnaam op bokt dus vandaar dat ik het even voor haar vraag.Ze is ni zo uuuh laten we zeggen thuis in de computers Bloos Haha!

DubbelFun

Re: waarde van tweedehands crates zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 19:50

Zonder foto gaat dat érg moeilijk. En er staan er momenteel 8 op MP, dus dat wordt ook moeilijk gokken Haha!

joany_pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 20:33

hij komt niet van markplaatst Haha!
En ik heb ook geen foto aangezien ze ni weet hoe die foto's erop moeten(kan me er geen voorstelling bij maken als computerverslaafde hihi.Hij was ong 3 jaar(zeggen ze) en zag er echt als nieuw uit..'T is natuurlijk ook maar net wat een gek ervoor geeft, maar zij en nu ook ik vroegen ons af of er een soort van richtprijs was voor een tweedehands crates

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 20:36

Ik heb er één te koop die is nog zo'n 1200-1500 euro waard. Was nieuw 1800 euro. Het is nu 2 jaar oud.